vrijdag 10 februari 2012

Leuke boekjes !

Vandaag weer gezellig bij mijn ouders geweest en daar kom ik bijna nooit met lege handen vandaan. Mijn tante bleek haar zolder op te ruimen dus mijn moeder scoorde daar 2 zakken wol en katoen. En bij de kringloop vond ze 2 leuke boekjes voor mij. Ik op mijn beurt had weer een aantal mooie postzegels mee want die spaart mijn mam.
Vooral in het Ariadne-boek staan erg leuke popjes en met het oog op de Paas, een paar leuke paashaasjes.



Op de terugweg nog even langs de handwerkwinkel geweest, cremekleurige Zpagetti gevonden om kussens te maken voor mijn vriendin, een bol sokkenwol omdat mijn omslagdoek nog niet lang genoeg is en ik heb mijn eigen lekker getrakteerd op een leuk boek met poppenkleertjes-patronen.  
Heerlijk ik ga vanavond gelijk een leuk poppetje uit het Ariadne-boek haken, fijn weekend allemaal!




13 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heerlijk die boekjes, die lappen-hazen zijn echt superleuk. Lekker om tegenaan te hangen dacht ik zo, als een fijn kussen.
    Dat andere boekje heb ik ook.
    En dan je poppen-patroontjes boek, ik ben zo benieuwd wat je daaruit gaat maken maar dat wordt vast leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weekend kan al niet meer stuk zeg.., wat een mooie boekjes. Ben benieuwd waar je mee begint, ideetjes genoeg weer, denk ik.

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om zoveel wol te krijgen en nog 2 leuke boekjes ook....

    Geniet ervan en een fijn weekend ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super geslaagde vrijdag zou ik zo zeggen, HEERLIJK HOOR!!!! En nu aan de slag met al dat moois! Ben benieuwd naar het resultaat!

    Fijn weekend!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij gaat dus een druk weekend tegemoet. Leuk allemaal!
    Volgens mij heb je inmiddels voorraad om 6 knie operaties door te komen ;-)
    Heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten!
    Fijn weekend (die is geloof ik al gegarandeerd)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha
    postzegels genoeg nu denk met postcrossing

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg, als je die zo vind! Zelfs al zijn ze wat ouder, dan nog kun je er soms zulke leuke en grappige ideeën in vinden! Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om door te kijken, die (oudere) boeken. Je doet altijd weer ideetjes op. En een paar zakken wol en katoen komen altijd van pas :)
    Leuk om elkaar blij te kunnen maken met wat spulletjes.
    Geniet van je weekend.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb net op een blog door de Anna kunnen bladeren en nu hier bij jou weer veel leuks. Dat poppenblad is ook leuk.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die oude handwerkboekjes zijn altijd zo leuk, al was het alleen maar om te bladeren.
    De brengt me trouwens op een idee voor vandaag...hoe laat gaat de kringloop open? :)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha dat is genieten , ik ben ook altijd zo blij als ik een leuk boekje vind of een zak met restjes wol krijg......veel plezier met maken/haken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk die boekjes!! Ik heb er ook nog eentje liggen, om popje te breien en haken, zo leuk!! en ja.. dat 'ding'..argh ;-) Inderdaad heeft de een er bijna gene last van en de ander heel veel.. ik doe het om minder last van migraine te hebben en ja, dat heb ik dus (nog ;)niet gehad!!
    fijne zondag! Maar dat lukt wel met al dat leuks!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heeerlijke boekjes!!!
    Daar heb je het weekend vast geweldig van genoten!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...