vrijdag 24 februari 2012

Verrassing in paars!!


Wat is nou fijner als je ziek bent om een prachtige paarse doos vol met verrassingen te ontvangen, reuze spannend want gisteren arriveerde mijn eerste swap. Déborah had op haar blog een schattig draakje staan en vroeg iemand die deze voor haar wilde haken, nou dat leek mij wel leuk en toen stelde zij voor om er een swap van te maken. Wat ik best eng vond omdat ik dat nog niet eerder had gedaan. En nu ik haar swap al binnen heb helemaal want tjeetje Deb. wat een verwennerij hoe ga ik dit ooit evenaren. Kijk maar even mee wat ik allemaal kreeg.

Alles prachtig verpakt in mijn lievelingskleur paars.
Een mooie zelfgemaakte kaart.
Een schattig ienimini hoedendoosje voor in mijn poppenhuis.
Een tea-time doosje met daarin...
Alles voor een heerlijk kopje thee.
Zachte bolletjes wol en prachtige hartjes.


Een mooie sjaal en lief borduurtje en nog een hart, het kon echt niet op!

Wat een verwennerij Déborah, je hebt de lat wel heel hoog gelegd maar ik ga heel hard door haken aan jou spulletjes en heb zo juist nog een schattig patroontje ontdekt voor je, dus alsjeblieft nog een poosje geduld maar nogmaals super,meid hartstikke bedankt.
Mijn volgende swap zit al in de pen dus Petra ga maar vast nadenken, leuke dingen voor in je pipowagen?????

15 opmerkingen:

  1. Wow, dat is inderdaad wel een enorme beloning voor het haken van een draak. Ik ga maar eens gauw kijken hoe groot die draak moet worden. ;-)
    Mocht je nog niet beter zijn: beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haak niet alleen een draak maar maak nog meer spulletjes voor Déborah,gewoon een echte swap!

      Verwijderen
  2. Wat leuk! jaaa... Deborah maakt er echt een feest van, vooral die leuke doosjes met prachtig handschrift, daar heb ik nog het meest van genoten! Geweldig he om zoiets te krijgen. Nu zul je toch wel snel opknappen :-)
    Ben benieuwd naar jouw swap!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, je bent echt goed verwend!
    Beterschap verder, daar wordt het toch wel een beetje tijd voor, voordat je weer in de volgende lappenmand beland (wat móet je toch met al die lappen :p )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijkheid allemaal per post joh!
    Schitterend en een feestje om uit te pakken lijkt me zo :-)

    Hoop dat je je weer wat beter voelt meis!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk zo verrassings pakket daar wordt je vast wat sneller beter van ;o)
    En zo leuk dat swappen.......vooral als je zo'n swap partner hebt .....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jemig, wat een verrassing! Dat hoedendoosje voor je poppenhuis en die hartjes, zoooo leuk.
    Je bent verwend hoor, dat maakt de ellende van ziek zijn weer een beetje goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om zo vreselijk verwend te worden! Geniet er maar lekker van, en succes met de draak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt vast een heel lief draakje waar je mee bezig bent. Het is echt een super verwenpakket van Deborah. Veel plezier ermee!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke verrassing en hopenlijk knap je snel weer op ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk dat swappen zeg.. ik moet me er toch eens een keer in verdiepen om nu precies te weten hoe dat te werk gaat.
    En beterschap...ziek zijn is nooit leuk.. maar die verassing maakt een hoop geod.
    Dank je wel voor je berichtje

    Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk die verwennerij. Daar knap je vast snel van op :)
    Het is wel allemaal heel erg leuk en mooi bij elkaar passend. Super swap!
    Ik ben heel benieuwd naar het draakje...

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aaaaaaaahhhhhhhhh ik ben helemaal blij dat jij er blij mee bent ;-)

    dikke x deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk pakje kreeg je daar, zeg! Zoveel mooie dingen.. daar móet je wel van opknappen! Beterschap hoor!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeps, daar zou ik ook van schrikken, maar wel heel erg lief van haar. Geniet maar van je cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...