vrijdag 6 april 2012

Middeleeuwse spoedklus !! deel 2

Hij zit in elkaar........

Gelukkig de Middeleeuwse broek en vest van zoonlief zitten in elkaar dus het naaimachine-werk is af voor ik in het gips zit. Nu nog heel veel gaten afwerken waar alle leren veters door heen komen want broek en vest zitten namelijk met veters aan elkaar.
Zoon vertrekt zo voor zijn eerste evenement van dit jaar, de Compagnie zit met de Paasdagen op hun thuisbasis De ruïne van Brederode in Santpoort. Een kleinschalig evenement dus geen slagveld dit weekend maar als je in de buurt woont heel leuk om eens te gaan kijken.


 Hier vind je alle evenementen van De compagnie van Brederode.
Als de outfit helemaal klaar is houden we nog een modeshow en hierbij nog wat leuke sfeerfoto's van diverse evenementen!

Mijn zoon !!!!!











                                               Fijne Paasdagen!!!!!


14 opmerkingen:

  1. Hai Linda!
    Da’s toevallig, dan woon je vlak bij mij! En ik heb 16 april een knie-operatie (linker-knie). Dus als je nog een vrouw met krukken ziet rond die tijd, ben ik dat misschien! Bij mij is het nog niet zeker of het 3 of 6 weken krukken wordt.... Heel veel sterkte in ieder geval! En een fijn Paasweekend!
    Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je het nog hebt kunnen maken. Wat een leuk evenement. Doet me meteen weer denken aan Floris en zijn avonturen.
    Fijne dagen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo cool dat hij dat als hobby heeft! Mooi dat het machinewerk op tijd af is. Maar pffff.... dat is vast een enorme klus om al die gaten af te werken!
    Wens hem maar een goed en gezellig evenement toe en voor jullie een goed paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een gave foto's! Ik ben dol op dit Middeleeuwse spektakels!! Super dat je zoon hier fanatiek aan meedoet, lijkt me een geweldige hobby (zeker met zo'n moeder hebt als jij :D)!! Vanmiddag spelen ze in Vlissingen de bevrijding na van de Spanjaarden 440 jaar geleden, belooft ook bijzonder te worden, ik ga zeker kijken! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die foto's! Het lijkt mij, maar vooral ook voor de mannelijke personen van ons gezin, wel interessant om eens te gaan bekijken, ja !! 'k Hou het in mijn achterhoofd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een spectakel, hij zit ook vol overgave in zijn rol!
    Het staat em goed. Jammer dat ik niet wat dichterbij woon, dan was ik zeker gaan kijken.
    Fijn Paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is net echt ,leuke hobby om in een andere eeuw te vertoeven ,goed hoor dat naaiwerk,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig. Nou ik woon in de buurt en het lijkt me erg leuk om te kijken. Ik zal naar hem zwaaien.
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke hobby heeft je zoon......
    Ik wens jou alvast veel sterkte en natuurlijk een heel fijn paasweekend.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben benieuwd hoe het eindresultaat van het pak gaat worden! Misschien dat we even gaan kijken. Leuke Hobby heeft je zoon!
    Nee, ik moet naar Schalkwijk... was eerst Haarlem Noord.... Ik hoop niet dat ze het weer gaan verzetten. Ben blij als het achter de rug is!
    Fijne Paasdagen!
    Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt hard gewerkt!! Fijn dat het zover klaar is! Ik ga zeker eens kijken op de site die je aangaf, mijn jongste zoon vind dit vast prachtig!! Succes!!
    En Fijne Pasen!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn, dat je werk op tijd af is.
    Gaat je zoon ook naar de Elf Fantasy Fair in kasteel De Haar?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat enig! Ziet er gaaf uit!Fijn dat alles optijd af is. Alvast succes met de operatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hééé zo tof zeg. Wat een leuke hobby!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...