dinsdag 22 mei 2012

Ik schitter even door afwezigheid, tot gauw!!!!!

12 opmerkingen:

  1. Zolang je maar blijft schitteren is het goed ;-)

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schittert maar een eind weg, hoor! :o)!!!!!
    (als het maar niet iets vervelends is, anders:) Veel plezier !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk niks vervelends? geniet van je blog-break!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als alles maar goed gaat met je (naar omstandigheden), wacht ik wel geduldig tot je er weer bant hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij zit natuurlijk de hele dag in het zonnetje?! Eén bruin én een wit been?.....
    Groetjes,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht ook al, tis rustig aan de andere kant! Gaat het nog wel een beetje? Zit jij tot aan je lies in het gips, krijgen we ook nog van dat warme weer!! Gelukkig komt het eind in zicht, nog even volhouden meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie je blogjes vanzelf weer verschijnen, tot gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoop niks ergs meis! Tot snel, liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Linda,

    Ik heb vanmorgen jouw prachtige getekende doodle kaart gekregen, heel erg mooi, dank je wel ....

    En ik hoop dat met jou alles oke is ?????

    (ik loop erg achter met het lezen van blogs)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...