maandag 22 april 2013

Muziek-uiltje en Zaandam !!!!!

Hopelijk hebben jullie net zo'n heerlijk weekend achter de rug als ik.
Zaterdag waren de mannen allebei afwezig zodat ik een heerlijk dagje me-time had ingelast, lekker rondgelummelt, zitten haken onder het genot van kopjes thee, zalig!!!

En wat haakte ik dan???
Ik maakte een leuke??? 3x raden, juist helemaal goed , ik maakte een uil met een muziekdoosje erin.
In de kleuren van de slinger die ik al eerder gehaakt had voor de babykamer.





Het uiltje is een patroon van Amigurumi-haken.be als je je bij hun aanmeld als lid krijg je het patroontje van uiltje Jip, hun mascotte, gratis!!!

Dochterlief en ik waren eigenlijk van plan om gisteren lekker naar de Zaanse Schans te fietsen maar ze snakte al de hele week naar een cappuccino dus gingen we richting centrum.
Op een heerlijk zonnige terras bij Wonders genoten van cappuccino met een Limoen-merinque.


Terwijl wij er zaten kwam er een drumband langs.( De start van de wielerronde door Noord-Holland was net geweest) Vertederd keken wij naar de kleine, dartele majorettes, ooit was Chantal ook zo'n meisje met een baton.



De baby kon de klanken van de drumband minder waarderen.



 Het centrum van Zaandam is trouwens prachtig opgeknapt en loopt nu weer een klein grachtje door heen, echt een hele vooruitgang.We werden zelfs toegezongen door een koor!


We hebben er een poosje rondgelopen en natuurlijk het een en ander aangeschaft ;-)) en als afsluiting lekker een Yoghurt ijsje in het gras gegeten 

31 opmerkingen:

  1. O gezellig dagje. Dat uiltje is kei mooi gemaakt en met een prachtige kleurencombinatie. Wat ben jij goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwwwwww wat een heerlijk daggie meis! Enne ben helemaal weg van je uiltje!!!!!!! Die is gaaaaaaaaaaaaf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je uiltje is prachtig en wat hebben jullie genoten samen zo te zien!Gezellig!!!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk dagje ! Jammer dat ik je niet gezien heb. Ik heb namelijk ook als afsluiter een ijsje in het gras gegeten met Lau (bij hetzelfde winkeltje haha).
    Dat uiltje is weer zooooooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Complimenten want ik vind het uiltje helemaal geweldig geworden!!Wat ontzettend knap en zoooooo leuk!! Fijn dat jullie zo'n heerlijk dagje hebben gehad,het straalt er van af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super mooi uiltje, ben jaloers op je mooie haakwerk.
    Gezellig met je dochter op stap, dat is genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moooooi je uil en dat gebak ziet er ook heerlijk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die uil met z'n knipoog !!!! :o)!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig zo'n dagje, lekker in het zonnetje op een terrasje, wie doet je wat! Wat een schattig muziekdoosje voor de babykamer. Oma heeft haar best weer gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig, zo'n dagje samen met je dochter op stap. Je uiltje vind ik zo lief!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk gezellig dagje! En je uitle is zo moooi!!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige muziekdoos voor de kleine beep! Ik maak ze ook graag, maar dan van vilt.
    En wat een geluk dat jullie het zo getroffen hebben met het weer, de muziek en de heerlijkheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die uil is geweldig! Grappig om mijn eigen woonplaats op jouw blog te zien.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een uil met een knipoog, heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowwww wat een leuke fotoos en een gezellige dag , heerlijk....en wat een superleuk uiltje...maar ik mag dan zo graag haken, daar begin ik echt niet aan hihih teveel gefriemel voor mij .....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super schattig uiltje. Echt helemaal top!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n mooie uil zeg!!!!!
    Mmmmm en die yoghurt ziet er ook lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heerlijk dagje en een heerlijke buik heeft je dochter


    je uiltje is megaaaaaaaa ♥♥♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig zo met je dochter koffie drinken. Het uiltje is echt hartstikke leuk!!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellige dag en de zon deed vrolijk mee zo te zien. Je uiltje ziet er ontzettend leuk uit en wat gaaf dat er een muziekdoosje in zit,hopen dat de baby die klanken wel kan waarderen,hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je muziek-uil is geweldig!! Heerlijk, zo'n uitje met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is je uiltje leuk!!
    Leuk met een muziekdoosje erin :-)

    Wat een supermooie dag hebben jullie gehad zeg!
    En lekker genoten, ik zie dat je dochter zelfs zonder jas zit, dat kon hier nog niet hoor.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk uiltje!! En heerlijk zeg, zo'n dag! Zaandam ziet er erg leuk uit!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. die uil is echt prachtig. mooi gelukt, ziet et strak uit. Zaandam ook trouwens, nog nooit geweest maar lijkt erg leuk.

    Groetjes Zelda
    www.Zeldascreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Klinkt als een heerlijk weekend! En wat een prachtig uilen muziekdoosje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat straalt het genieten toch van jouw blogjes af, zo leuk! En wat een superleuk uiltje. Groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gezellig dagje uit, en lief uiltje! Joh wat is Zaandam veranderd! Ben er opgegroeid, heb er 28 jaar gewoond :) En jeetje wat is de Gedempte Gracht nu opgeknapt. de laatste keer dat ik er was stonden die pandjes nog middenin! Maar er waren toen wel al plannen om er weer een gracht te graven, eindelijk gedaan dus. Leuk om te zien hoor :) Ben er nu jaren niet gewest en sinds ik ben geemigreerd natuurlijk helemaal niet meer. heb in de vroegere Vijfhoek gewoond....en DAT is veranderd! Alle flats weg, andere huizen, de straten helemaal anders etc etc. Vond het jammer maar was ook wel nodig, het verloederde al jaren. Een vraagje nog: ze waren toentertijd van plan een gevangenis te bouwen in het Vijfhoekpark...is dat al gebeurd of zijn die plannen ook weer veranderd. Zou het leuk vinden nog wat foto's van nu te zien, kijk wel eens online maar kan niet echt vinden wat ik zoek (vijfhoek etc hihi)

    Lieve groetjes uit heet Thailand <3

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...