maandag 29 april 2013

Tijd voor een weggever!!!


2x FEEST !!!!!!!

Ja, als je een feestje geeft dan doe je het goed maar wat heb ik dan te vieren???? 


Allereerst is mijn man vandaag jarig, van harte lieverd!!!!!
We vierde het gisteren maar doen het vandaag nog even dunnetjes over!

En ten tweede: ik ben inmiddels in het bezit van 

Jawel 400 volgers !!!!!

Naast het feit dat er inmiddels al zo'n 113000 keer naar mijn blog is gekeken,
plaatste ik zelf al 333 blogjes.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle lieve, ontroerende, opbeurende,vrolijke reacties , post en attenties die ik sinds mijn blogtijd van jullie heb mogen ontvangen. Jullie hebben mij met z'n allen door een heel moeilijke periode heengesleept. 
Heel veel dank daarvoor!!!!

Helaas kan ik onmogelijk 400 presentjes uitdelen maar ik doe het in de vorm van 3 weggevers en hoop dat jullie allemaal meedoen.



LET OP!!

  1.  Pakket A:Bestaat uit een wolviltpakket dus altijd al een keer willen wolvilten dan is dit je kans!!
  2. Pakket B:Bestaat uit een haakpakket voor de haakfans onder ons!
  3. Pakket C:Bestaat uit leuke spulletjes om te snailmailen!! 


In elk pakket zit in ieder geval een leuk tijdschrift of boekje van des betreffend onderwerp en benodigdheden om aan de slag te gaan!

Wil je meedoen:

- Het enige wat ik vraag is volger te zijn en als je dat nog niet bent te worden!!
- Een reactie hieronder achter te laten met de duidelijke voorkeur voor een pakket( dus niet de keus aan mij laten maar zelf kiezen)
- Een linkje op je eigen blog zou heel leuk zijn!

Trekking op 1 juni !!


129 opmerkingen:

  1. Zo dat is inderdaad een felicitatie waard jouw blog was mijn eerste blog wat ik bekeek en bleef hangen tot nu toe altijd gezellig , en laat ik is mee doen voor het wolvilt pakket leuk joh je verwent ons en 333 berichten is ook niet niks dat we elkaar maar lang mogen volgen en nog eens een vorkje prikken ,lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Marloes, je staat als eerste op de lijst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je hub ! Hoeraaaaaaaaaaaa! En ook hoeraaaaaaaa voor je 400 volgers, dat komt omdat je zo gezellig bent natuurlijk en ook heel lief. Natuurlijk waag ik een kansje voor je give away en is het heel verrassend als ik kies voor het snail mail pakketje ? Linkje doe ik natuurlijk ook even. Een fijne dag vandaag! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd!!
    Ik doe graag mee voor het haakpakketje.
    Succes en fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wij gaan ook een kansje wagen en zijn volger nr 401 alweer,
    succes met je give-away .en nog van harte gefeliciteerd!!
    mochten we winnen gaan we voor pakket B

    Groetjes mingle mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Van harte gefeliciteerd met je man! Hiep, hiep, hoera! Maak er een mooie dag vandaag!

    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de 400 volgers, daar ben ik er één van hoor! Ik waag graag een kansje voor je Give Away. Uhmmm.. Moeilijke keuze hoor, maar ik denk dat ik toch voor pakket B ga!

    Fijne dag vandaag!

    P.S. Ik plaats direct een linkje op mijn blog: veranadine.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met de feestelijkheden.
    En wordt het al een beetje spannend? Goed voorbereiden op je oma worden hoor. Maar als ik je blog zo lees ben je daar al druk mee bezig.
    Wat lief van je om zoveel moois weg te willen geven. Ik doe graag mee voor pakket A. 'k Heb het nog nooit gedaan maar binnenkort ga ik met iemand vilten, bij mooi weer, lekker buiten.
    Zal een linkje plaatsen op mijn blog.
    Fijne dag, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dubbel proficiat!
    Ik zet een linkje op Maaksels van CarlaK.
    Ik waag mijn kans voor pakket A, dat heb ik nog nooit gedaan.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik doe graag mee , ik heb nog nooit ge wolvilt dus doe ik mee voor het wolviltpakketje
    van 400 volgers kan ik alleen nog maar dromen dus gefeliciteerd daarmee groetjes le(o)nie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. yoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee felies met je man!!!!!
    en wat een gave give away
    doe ik mee; JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ik probeer kans te maken op het haakpakket whoehoeeeeeeeeeeeeeeee

    heb al een link geplaatst hihi

    liefssss jenneke en op naar NOG meer volgers voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is jou gelukt, ik moet nog 7 volgers wachten, dan zit ik ook op 400!! proficiat!
    Ik ga graag voor het snail maikl pakketje!
    Veel liefs en een fijen dag met manlief!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een hoop feestelijks inderdaad. Gefeliciteerd daarmee.
    Ik waag graag een kansje voor je give-away en wat maak je het me moeilijk dat ik moet kiezen.... Als dat dan toch moet, kies ik maar voor pakket A. Als ik zie wat voor moois je kunt maken met wolvilten, dan wil ik dat ook weleens leren.
    Ik ga een link op mijn blog plaatsen.
    Veel plezier met Sylvia trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dikke proficiat met de 400 volgers!! En voor jouw man natuurlijk ook ;).
    Ik ga graag voor pakketje 1... Heb het nog nooit gedaan, maar lijkt me wel heel interessant!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 400!! dat moet je verdienen;-) Ondertussen al 402 zie ik. Ik denk dat pakje B het best bij mij past

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allereerst gefeliciteerd met je man!
    En dan ook nog zo'n super weer kado!

    Natuurlijk doe ik mee met je weggever!
    Wat super zeg 400 volgers!!!!!
    Hartstikke goed.

    En ik ga heel graag voor Pakket B (het haakpakket)

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh lieverd van harte proficiat jet manlief, maar ook met die schare volgers en zoveel blogposts! Oh waar zou ik voor kiezen?? Haakpakket of snailmail? Haken kan ik nog niet, maar wie weet kan tante Jannie het me toch bij brengen komende woensdag ;). Weet je wat ik ga er gewoon voor!! Ik ga binnenkort op vakantie en wie weet vind ik dan genoeg tijd om het onder de knie te krijgen :). Ik ga je linken. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh mag ik nog veranderen? Ik zag net nog eens je oproep en dacht 'volgens mij doe ik mee' maar in gedachten iets met boeken (maar dat was al weer een tijdje geleden toch? Hihihi).
      Maarreh dat haken dat heb ik opgegeven, het is gewoonweg niet mijn ding, ik vond het te veel stress. Dus zou ik graag mijn kans omzetten in het snailmail pakket hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  17. Proficiat met de verjaardag van je man en natuurlijk ook met de 400 volgers.
    Ik doe natuurlijk ook graag mee met je give-away, en na even denken is de keuze op pakketje 2 gevallen. Ik zet ook nog een linkje op doejeookmee.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man en de grote schare volgers!
    Wat een leuke weggever!
    Ik wil inderdaad wel eens wolvilten, lijkt me erg leuk en ik zie zulke leuke resultaten overal dat ik dat ook graag zou willen proberen. Ik schrijf dus in voor pakketje 1. Uiteraard ga ik een link plaatsen op mijn eigen blog ;-)
    Ik hoop dat je nog heel veel blogberichten gaat plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Yeh wat leuk zeg en gefeliciteerd met manlief :) Ik doe mee voor het viltpakketje .Leuk hoor echt genieten zo op de maandag.
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh jee ik kan helemaal niet kiezen! Ik wil heel graag of een haakpakket of een snailmailpakket.; moet ik echt kiezen? of mag ik me twee keer inschreven? en anders ga ik voor het haakpattet dus nr2.... :)

    Ik ga proberen straks een link te posten.. maar hoeft dit een blogpost te zijn of mag dit aan de zijkant een linkje naar de giveaway? heb je een HTLM code voor je give away afbeelding?

    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo dat is inderdaad een felictatie waard. Bij deze!!!!! Ook de beste wensen voor je man. Tuurlijk waag ik een kansje en ik ga dan voor pakketje 1 omdat het mij leuk lijkt om iets nieuws te leren en omdat ik al zulke mooie werkstukken heb gezien van vilt.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat... onze blogs gaan gelijklopend, ook al 400 volgers, meer dan honderdduizend klikjes, en ik heb ondertussen al meer dan 400 berichten geschreven...
    Ik zou het 2de pakketje, iets om te haken wel tof vinden!
    Linkje komt er ook aan!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd. Dat zijn geweldige getallen die je daar schrijft. Ik ben ook volger geworden en ga nu ook van je blogjes genieten.
    Ik zou voor het HAAKPAKKET willen mee loten. Nog veel plezier verder met je blogs. Groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte proficiat!!! Wat een leuke dingen geef je weg. Ik doe mee hoor! En ehm dan kies ik het wolviltpakketje, want dat heb ik nou nog nooit uitgeprobeerd.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. tuurlijk ik doe mee
    en mijn mama ook aleen doen wij het samen
    wij vinden B wel leuk

    groetje marieke en mijn mama
    knutsel-meiden knutsel-mam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw 400 volgers, dat is toch geweldig! Natuurlijk doe ik graag mee met je weggever. Ik ga voor pakket B, momenteel doe ik niets liever dan haken. Dus die keuze was niet moeilijk om te maken.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd! (2x)
    Geweldig om zoveel volgers te hebben. Dat komt gewoon door alle leuke berichtjes die je plaatst!
    Ik doet graag mee met je give-away. Ik kies (hoe verrassend) voor het wolviltpakket.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd! Wauw wat veel volgers!
    En ik doe natuurlijk graag mee. Maar wat een moeilijke keuze. Wolvilten lijkt me leuk om eens te proberen. Maar snailmailen heb ik nog nooit gedaan, en heb dus geen idee wat daar in kan zitten. Laat ik voor de verassing gaan, dus voor het snailmail pakket!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van HARTE!!!!! Super zeg, ik wil graaaag meedoen met je feest give away :D
    Ik ga voor pakket C, met snailmail thema!

    Veel liefs! xx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd met manlief moppie!!!!!

    Enne met 400 volgers!!!!!!

    3 x raden hahahahaha voor welk pakket Moos mee doet hihihihi
    Doe mij maar B :-)

    Dikke knuffel en sterkte met je nachies nachtzuster!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met 400 volgers en met je man begrijp ik uit bovenstaande berichten.... Dubbel feest dus.... Ik snap dat je dat wilt vieren. Ik doe graag mee..voor pakketje B....
    Fijne dag en veel plezier morgen. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe graag mee voor het haakpakket
    En alvast proficiat met al je redenen om feest te vieren

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Proficiat met je mannetje. En wat heb je al veel volgers, zover ben ik nog niet.
    Ik doe graag mee voor pakketje nr. B

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met manlief!! En natuurlijk ook met je 400(+) volgers!!!

    Ik doe natuurlijk heel graag mee aan je give away, het snailmail pakket heeft mijn voorkeur!!! En tuurlijk plaats ik een link op mijn blog!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Als eerste gefeliciteerd met je 2 feestjes! Wat een leuke pakketjes geef je weg zeg. Ik kom moeilijk kiezen tussen de eerste en laatste, maar ik ga toch echt voor het snailmail pakketje. Ik lees daar de laatste tijd erg veel over en het lijkt me leuk om dat ook te doen. Succes verder met je volgende 333 berichtjes ;)

    Groetjes Madebynijn

    BeantwoordenVerwijderen
  36. van harte gefeliciteerd met je man en je 400!! volgers..wauw! Wat leuk...een weggeeffeestje ;)...ik doe graag mee en het haakpakket heeft mijn voorkeur. Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Van harte gefeliciteerd voor jou én voor je man! Blijf vooral lekker verder bloggen en genieten van deze unieke wereld! Ik wil heel graag meedoen voor pakketje B! Liefs! Trui

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat met 400+ geweldig toch...
    En dan wat een feest kiezen uit 3 pakketjes wat ik lees,
    nou daar ga ik een gokje wagen voor pakketje C...


    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Whauw 400 volgers gefeliciteerd, en manlief jarig, nog een keer gefeliciteerd dus!! Ja dat zijn dingen die gevierd moeten worden.
    Ik wil graag meedoen voor pakketje C lijkt me super leuk!!

    Groeten Herma
    hurmshomemade.blogspot.com

    En natuurlijk plaats ik even een linkje op mn pagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. GEFELISIFLAPSTEERD meid met je 400 volgers en al het andere leuke nieuws .....

    Ik ga voor pakket euhhhhhhh ff denken .........B (ik speel op safe hihihihi) want geen idee van snailenmailen is hihihih

    Nou meid tot horens

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Allereerst gefeliciteerd met beide! En met je give away doe ik graag mee, super leuk. Ik zou graag willen gaan voor het haakpakket. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Proficat met je 400 volgers! Waarschijnlijk komen er nog een heel pak bij... Geniet maar lekker verder van het bloggen...
    Ik doe heel graag mee voor pakketje b.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. proficiat!
    en ik doe graag mee voor pakket 1 : ik heb nog nooit gewolvilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Natuurlijk doe ik graag mee! Want wat een mijlpaal, 400 volgers en een lieve man die jarig is!

    Ik doe graag mee voor het haakpakket. Dat is toch een heerlijke ontspannende bezigheid voor mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. gefeliciteerd!

    Leuk zo'n weggevertje. Ik doe graag mee.
    Ik zou graag mee doen in de race voor pakketje 3.

    Mocht je zelf ook iets willen winnen, word dan volger van mijn blog: http://knutselhoekje1.blogspot.nl/
    Daar komt binnenkort mijn 1e give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Nog van harte gefeliciteerd met jouw hubbie.
    Wow 400 volgers.

    Ik volgde je eerst via mijn favorieten, daarna via Bloglovin, geloof nog niet via google friends connection maar ik kan dat nooit zo goed zien dus maar voor de zekerheid eens aangeklikt.

    Als ik zou winnen, pfff nu moet ik een keus maken en alles klinkt zo leuk.....
    Ik ga voor pakketje 1, het wolvilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. dikke proficiat met je leuke blog.
    Ik kom al regelmatig kijken, maar was geen volger (wist niet eens hoe dat dit werkte, maar denk dat het mij nu toch gelukt is :-)
    Ben echt nog maar een beginner, maar geniet volop van al die leuke ideetjes! Nog veel blogplezier en bedankt!
    grtjs, bbeetje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd! 400 volgers; voor mij nog heeeel ver weg.
    Ben nl zelf net begonnen.
    Ik ga voor pakket b: haken!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Dubbele felicitaties van ELFI-JO aan jou (en je man).
    4oo dat is nogal wat! Op naar de volgende....
    Natuurlijk wil ik ook graag een gokje wagen op een leuke give-away. Je zou me blij kunnen maken met een haakpakketje.

    groetjes Joke (ELFI-JO)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. via haak maar aan volg ik je al een tijdje, maar nu ben ik je laatste nieuwe volger

    super give away en het haakpakketje zou super zijn !!

    Kom je ook eens kijken naar de creaties van mij en mijn dochter

    en volgers zijn bij ons ook nog altijd welkom


    www.creadiva.be

    Groetjes en doe zo voort !!!

    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Sorry, sorry, sorry! Ik heb je blog al ontelbare keren bekeken, maar was blijkbaar nog geen volger.... Nu dus wel! Ik waag graag een kansje voor pakket B!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ten eerste gefeliciteerd met alle hoogtepunten. Fijn he, dat bloggen. Ik doe graag mee met deze leuke give away. Volger ben ik al en ik zal een linkje plaatsen op mijn blog. Oh ja, ik ga voor pakket B. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat leuk! En wat veel! 400! Doe je goed, en het eind is nog lang niet in zicht denk ik! Het haakpakket zou wel een boost geven aan mijn haakmotivatie denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gefeliciteerd!! Ik wil graag meedoen voor pakket B.
    Groeten, Lisanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. ooooo wat doen er al veel mee zeg ,maar toch waag ik ook een kansje ik kies voor B gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd Ook ik doe graag mee voor pakket 1.
    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd, 400 volgers, goeiedag!
    Ook met je mannetje natuurlijk gefeliciteerd, ik doe graag mee voor pakket b
    Ik zal een linkje plaatsen, veel succes verder met je leuke blog!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Gefeliciteerd met je 400 volgers!Geweldige prestatie toch!Maar ja als het gezellig is blijven de volgers vanzelf 'hangen',ha,ha...;-)Ikdoe graag mee voor pakket A,aangezien ik in Juni ook naar dezelfde 'leermeester'ga als waar je bent geweest om te leren vilten en daar heb ik ontzettend veel zin in en ja dan komt dat goed van pas natuurlijk:-)

    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhhh en ehhh Gefeliciteerd met je man en ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!

      Verwijderen
  59. Gefeliciteerd met je man en met de over de 400 volgers. Veel berichtjes 333, dan moet ik nog hard mijn best gaan doen. Ik ben volger 411 geworden en doe graag mee voor het haakpakket.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  60. oh, geweldig! Hieperdepie hoera!!
    Ik doe graag mee voor het haakpakket!
    Zal direct een linkje plaatsen, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Zo ben juist volger geworden :-) Dikke proficiat met je blog. Omdat ik de laatste tijd ook verslaafd ben aan haken opteer ik voor pakketje B.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Gefeliciteerd!. Ik wil een kansje wagen voor pakket B.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Allereerst een dikke proficiat aan jullie beiden.

    Haken is mijn nieuwe bezigheid en daarom wil ik een kansje maken op het haakpakketje.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Je hebt een prachtig Blog ,
    ik ga je volgen ( dat ik je nog niet eerder ontdekt heb , gek hoor :) )
    het haakpakketje heeft mijn voorkeur !
    succes met je mooie Blog !
    groetjes
    trudette

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Gefeliciteerd met zoveel volgers!
    Ik doe graag mee voor het haakpakket en ben zojuist volger geworden.

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Proficiat met alle feestelijkheden! Wat een mooie give away en dan ook nog eens 3 grote verschillende pakketten! Jeetje zeg.Ik wil graag een gokje wagen voor pakket B. Nog veel succes met je blog.

    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  67. leuk leuk leuk!!!

    Ik doe graag mee voor het snailmail pakketje!

    En volger ben ik al een tijdje.

    groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Woehoe! 400! Gefeliciteerd. Ik maak graag kans op het haak pakket. Wat leuk om niet te weten wat er precies te winnen valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Een dubbele proficiat met je man en je behaalde volgersaantal !
    Er zijn logischerwijze al heel veel geïnteresseerden in je trio-give-away, en hier is er nog eentje ;)
    Ik doe heel graag mee voor het haakpakketje B.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hiep hiep hoera!!! Gefeliciteerd!!! Op naar de 500!! Ik doe heel erg graag mee voor pakketje B!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Gefeliciteerd, wat een berg volgers! ik doe graag mee voor pakketje nummer 3, het snailmail pakketje

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi Linda

    Ik vind je reactie zo lief op mijn blog van gisteren, dank je wel! En hela wat een positief bericht, van harte gefeliciteerd! Blij dat het goed met je gaat! Natuurlijk wil ik graag deelnemen aan deze weggever! En dan voor pakketje 2, ben en blijf een echte haakfan:)
    Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  73. bedankt dat je volger geworden bent van mijn blog. Ik nu o0ok bij jou!
    Graag doe ik mee met je give away hoor, te leuk!
    Linkje staat al op blogje en ik wil graag meedoen voor pakket c, snailmailpakket.
    I love snailmailen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Volger 419 meld zich aan ;-) Gefeliciteerd met al je volgers en berichten!
    Dacht dat ik al volger was, maar blijkbaar niet. Via haak maar aan kwam ik je blog regelmatig tegen..
    Graag doe ik mee voor pakketje B.

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hoi,

    Ik doe ook graag mee met je give-away, en dan voor het snailmailpakketje. Ben je net gaan volgen via bloglovin'!!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat ontzettend leuk! Ik ben meteen volger geworden en waag het erop. Lang getwijfeld over mijn keuze, maar ik ga toch voor pakketje A, de wolvilt

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik heb een onverwacht dagje vrij, en nu zit ik weer heerlijk te snuffelen naar leuke haakdingetjes (op dit moment ben ik nog bezig om alle corsages te haken voor mijn bruiloft ;) ). Hier op jouw blog ben ik al leuke dingen tegengekomen. Ik ga je zeker volgen! Bedankt voor je leuke ideeën.
    En natuurlijk wil ik graag mee doen, met je weggeefactie ;) ik ga graag voor het haakpakket.

    En ook nog gefeliciteerd met je man ;)

    Ik ben net beginnent met blogspot, dus ik moet nog even uitvogelen, hoe ik op mijn blog zet welke blogs ik volg. Maar ik ga het uitproberen.

    Veel haakplezier/handwerkplezier verder!

    Groetjes Geeske

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Congratulations on your 400 followers, Linda, and also to your hubby!! I found your nice blog by your giveaway button on another blog - what a lovely corner you have!! I've gladly signed in. And I'll try my luck with the giveaway, thanks! My dream price would be packet B, I'm addicted to crochet :o). I'd be pleased if you'd like to visit my blog as well, there's a giveaway at the moment, too! Have a nice day :-).
    xxx Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wauw, al meer dan 400 volgers. Toppie. Ik doe graag mee met je giveaway. En hewel ik net aan het leren ben om te haken, ga ik toch maar voor pakket C. Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Van harte gefeliciteerd met je 400 volgers! Geweldig!
    Enne natuurlijk wil ik ook een gokje wagen. Als haakverslaafde ga
    ik dan voor pakketje B!!

    Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik ga voor pakketje C, ben nl. nog niet thuis in snaimailen, maar het lijkt me wel geweldig!!!

    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Super gefeliciteerd! Alsnog met man-lief, maar ook met zoveel volgers en belangstelling.... Dat is toch ook een heel leuk deel van het bloggen.
    Nou, ik doe ook nog graag mee hoor met je give away, en pakket B is echt iets wat bij mij past...

    groetjes van Elizabeth

    (PS mijn 'return' binnenkort vier ik ook met een give away...)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Heel leuk! Ik doe graag mee voor pakket C. En natuurlijk ga ik je ook volgen!! groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Jaaaaaa een leuk haakpakketje, daar word ik nu blij van ;-)
    Op mijn blog ook een leuke give- away byrensies.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  85. vierhonderd volgers das wel een feestje waard zeg!

    ik doe graag mee aan de give away voor pakket A
    wolvilten staat nog op mijn verlanglijstje om een keer te proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Herzlichen Glückwunsch zur 400-ich hoffe es kommen viele viele weitere dazu!Dein Blog ist sehr schön-ich bin jetzt auch da!;)
    Ich würde gerne mit in den Lostopf hüpfen! Liebste Sonntags-Muttertags-Sonnenschein-Grüße Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik doe graag mee voor het snailmailpakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. jaa ik doe graag mee en dan voor pakket B ,super joh nog gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Tjee wat een hoop volgers, wat een hoop reacties en wat een leuke pakketten. Proficiat met je man en met je blog. Ik zou graag mee willen doen voor pakket C, het snailmailpakketje.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  90. tja Ik heb blijkbaar nog niet gereageerd (heb alle 92 foto s bij dde berichtjes bekeken.) maar ik doe natuurlijk graag me ,ben sinds kort aan het snailmailen dus kom maar op met pakketje c

    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Haha Paulien, ik heb net het zelfde gedaan!! Ik dacht ook dat ik al had gereageerd, maar blijkbaar toch niet...
    Ik ga ook voor pakketje C.

    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Gefeliciteerd en wat leuk ! Volgens mij heb ik dit helemaal gemist...
    Natuurlijk ga ik voor het haakpakket ;-) Spannend hoor. Dat je nog maar lang blijft bloggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Waauuuwww zoveel blogberichtjes en volgers al, super hoor!
    Ik doe heel graag mee voor pakket A, dat heb ik nog nooit gedaan.
    Heel veel succes, en op naar de volgende 400.
    Ik proberen een linkje te plaatsen al weet nu nog niet hoe dat moet.

    Veel liefs

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wauw 400 volgers , daar kan ik alleen maar van dromen ;-) En 333 berichtjes wat supers!! Nog gefelicteerd met je man, al ben ik een beetje laat ;-)

    Ik zou graag een kansje wagen op pakketje B, het haak pakketje ;-)

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  95. O,jee had ik het bijna gemist. Uiteraard maak ik graag kans, mijn voorkeur is het wolviltpakket. En die reclame komt er aan

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Oh jee oh jee, wat heb jij al veel reacties zeg! Van harte gefeliciteerd met alle festiviteiten!
    Ik waag toch graag een gokje en dan kies ik voor het haakpakket omdat dat nu eenmaal iets is wat ik heel graag doe!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Dubbel gefeliciteerd!!! Wow al 400 volgers, dat kan tellen.
    Natuurlijk doe ik ook graag mee aan je give away en ik ga voor B (hoe verrassend)

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Hai , deze had ik helemaal gemist. Ik doe graag mee. En ik ga graag voor pakket B.
    Ik begin alvast maar met duimen.
    Thanks voor de reminder.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hoi, bijna gemist je give-away maar ik wil toch nog een gokje wagen. Leuke presentjes heb je samengesteld. Ik ga voor het haakpakket. Groetjes Sandra
    ps ik zet een linkje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wat een leuke weggever heb je bedacht, gefeliciteerd met zoveel volgers leuk! Mocht ik winnen dan ga ik (na even twijfelen) voor het haakpakket. Dat is iets wat ik eigenlijk wel meer wil doen, maar wat er snel niet van komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Van harte gefeliciteerd! Ik zie dat je veel enthousiaste lezers hebt! Leuk hoor. Ik doe graag mee voor het haakpakket. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Van harte Gefeliciteerd, je hebt een gezellig blog
    Doe graag mee voor pakket A

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Linda van harte gefeliciteerd met je volgers
    ik zou graag willen gaan voor pakket c
    want ik hou wel van een verrassing en heb geen idee wat snailmail is
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik kom hier via jouw reactie op mijn giveaway. Ik ben meteen volger geworden van je blog en wil je hartelijk feliciteren met (al meer dan) 400 volgers. Ik heb nog nooit gewolvilt en het lijkt me erg leuk om dat eens te proberen, dus ik wil graag meedoen voor pakketje A.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik dacht dat ik al had gereageerd, maar zie mezelf niet ertussen staan.

    Hartelijke gelukwensen met je extreem veel volgers. (ik ben al langer volger)

    Ik doe graag mee voor pakket nummer B.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Gefeliciteerd met zoveel volgers van je leuke blog! Ik ben al een tijdje fan en plaats zo een linkje op mijn eigen blog!
    Ik zou erg graag eens willen wolvilten en doe daarom heel graag mee voor dit pakketje! Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Pakje B wil ik wel adopteren... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wauw, wat een hoop volgers al, ik ben volgens mij al nummer 432, hahaha! Ik wil wel graag meedoen voor pakket B, aangezien ik een haakfan ben. :) En wat leuk joh dat je oma wordt, aftellen maar he... Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wow, wat veel reakties al! Ook ik doe graag mee met je give-away. Ik vind pakket A heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Wat ontzettend leuk! Hartelijk gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor pakket C het snailmail pakketje!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. ik zag deze give away en dacht ik waag een gokje leuke blog heb je en mijn voorkeur gaat naar pakket B

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  112. ik doe ook mee :)
    voor de snailmail
    toppie 400 volgers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. wow wat een prachtig blog heb jij. ben volger geworden.
    ik zou graag meedoen aan deze give away voor het haakpakket.

    sieneke
    http://creatiefmetnaaldendraad.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  114. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...
    No.A.
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  115. wat een gave giveaway ik doe graag mee voor pakket b!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Leuke give-away en hele mooie redenen! Ik heb getwijfeld, er zijn al zoveel aanmeldingen, maar.... wie niet waagt, die niet wint! Heel graag wil ik meedoen, voor pakket B.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon meedoen er zijn tenslotte 3 prijzen te verdelen en je weet nooit ;-))

      Verwijderen
  117. Whaw wat een leuke bende hier... ik profiteer van je laatste kans. Pakketje B of C maakt zou mij dubbel blij maken.
    Liefs en giga veel succes met het bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor pakket A. Nog nooit gedaan dus dat zou een mooie start kunnen zijn.

    Mijn blog: maaikoe.blogspot.nl

    Groet,

    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik ga me ook eens wagen aan een poging tot winst. Om me volledig te laten verrassen moest ik de gelukkige zijn, ga ik voor het derde pakket. Geen flauw idee wat het inhoudt, maar dat zou het des te leuker maken.

    Groetjes en dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Nog gefeliciteerd! Wat een leuke give-away zeg! Net nog even een kansje wagen! Ik ga als haakfan voor pakket B! groetjes Sascha

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    I would like set A.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Oh wat leuk! Ik doe graag mee voor pakketje C, liefs, Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Gefeliciteerd hoor ! Dat zij echt veel volgers, niet zo gek met zo'n leuke en gezellige blog ! Ik zou graag meedoen voor het haakpakket.

    Groetjes en ga zo door !

    Crealine

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Leuk hoor je blog ben volger geworden!
    Ik zou graag voor het snail mail pakketje gaan i love it !
    gr diana

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Hoi!
    Bedankt voor je berichtje. En leuk dat je me attendeerd op je give away. Ik zou graag meedoen voor het eerste pakket.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...