vrijdag 11 oktober 2013

Post......

Het was afgelopen woensdag 9 oktober "Dag van de Post"
en Carolien had een oproepje gedaan om foto's van je favoriete brievenbus op te sturen. Ze heeft daar een leuk blogje overgemaakt en iedereen waaronder ik kregen als dank een schattig kaartje.


In deze bus die voor de deur bij het verzorgingshuis staat, waar ik werk, gooi ik vaak mijn post en dit is het kaartje van Lien, dank je wel!!!


Op die zelfde dag kreeg ik van Syl ook een envelop in de bus. Zij weet dat ik gek ben op koeien dus wat zat er in haar vlopje juist leuke koeienplaatjes en een koeienkaart Boooeeeeehhhhhhh daar werd ik helemaal blij van!! Jij ook dank je wel!!


En ik ontving van Juffrouw Waardvleugel de ATC- kaartjes van Oktober met het thema Herfst.


Kijk eens hoe leuk gedaan met die veertjes. Super Joyce!!
Het is elke keer weer zo'n leuke verrassing als je een envelop openmaakt, om te zien wat er gedaan is met een bepaald thema.

Zo ik ben dus verwend met leuke post deze week en jullie???

9 opmerkingen:

  1. zeker een verwennerij heerlijk zulke leuke post

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor jouw lieve 'post/berichtje' ;) Wat ziet je blog er mooi uit, ben ik al zo lang niet geweest? Ga gauw veel bijlezen. liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Post om helemaal blij van te worden :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig allemaal ,nou mijn atc tjes zijn bijna klaar .......marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk al die post. Ik ben ook verwend hoor. Was gezellig trouwens gisteren, tot volgende maand. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owwww altijd zoooooo leuk post :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke post heb je gekregen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...